سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقایسه Rode NT1-A و Rode NT1

 

مقایسه Rode NT1-A     و Rode NT1

 

میکروفن استودیویی رود Rode NT1-A نسبت به Rode NT1 یک مدل جدیدتر است . این دو میکروفون بسیار شبیه به هم هستند، اما افرادی که به دنبال رنک ‌بندی صدای بیشتر هستند، می‌خواهند NT1-A را داشته باشند. در حالی که هرکسی که میکس صدا را انجام می‌دهد ممکن است NT1 را به دلیل پاسخ خنثی‌تر آن ترجیح دهد. قطعا! میکروفن استودیویی رود Rode NT1-A تقریباً دو دهه است که به یک دلیل خوب باقی مانده است  Rode NT1-A و NT1 هر دو هنوز هم کم‌نویزترین میکروفون‌های موجود در بازار هستند و پاسخ‌های فرکانسی دقیق آنها هرگز از مد نمی‌افتد. اینکه از کدام رابط استفاده می‌کنید فرقی نمی‌کند که از NT1-A یا میکروفون XLR دیگری استفاده می‌کنید. ما Focusrite Scarlett 2i2 را برای اکثر افراد توصیه می کنیم، اما شما می توانید لیست ما از بهترین رابط های USB را بررسی کنید تا خودتان تصمیم بگیرید.

 

ویژگی های میکروفن استودیویی رود میکروفن rode nt1a :

کیفیت صدا • سهولت استفاده • امکانات عالی

وقتی این میکروفون را خریدم، بخشی از بسته‌ای بود کهشامل میکروفون، پایه ضربه‌گیر و کابل XLR بود.  این مدل، اوج واضح در وکال و درخشش زیاد روی گیتارهای آکوستیک، دارد.

من از آن در درجه اول برای آواز استفاده می کنم. صدایی که دریافت می‌کنید بسیار قابل تغییر است و اساساً می‌توانید آن را به هر شکلی که می‌خواهید تغییر صدا کنید من دو سال است که از این میکروفون استفاده می کنم و برای من بسیار خوب است. من صداهای بسیار دلنشینی از آن را در اینجا در خانه با پری امپ های نسبتاً ضعیفم دریافت می کنم، اما اگر آن را با خودم به استودیو بیاورم واقعاً میدرخشد . پایه شوک و کابل همراه تا کنون به طرز شگفت انگیزی مقاومت کرده اند. قطعا ارزش خرید دارد.

 

میکروفن استودیویی رود Rode NT1-A

من حدود 4 سال است که میکروفون rode دارم و به خوبی کار کرده است. خیلی خوش ساخت است، قیمت مناسبی دارد. از نظر صدا، افزایش 2 دسی بل در 150 هرتز دارد که باعث می شود در اکثر آوازهای مردانه عالی به نظر برسد. در برخی از وکال‌های مردانه، در مقابل میکروفون‌های تا حدودی بهتری مانند at4047، mk220 و sm7b انتخاب بهتری بوده است. و می توانید آن را از این فروشگاه تهیه نمائید.

در گیتار آکوستیک بسیار خوب به نظر می رسد، با حضور میان رده خوب و رده پایین قوی، اما من معمولا SDC ها را روی گیتار ترجیح می دهم، زیرامیکروفن استودیویی رود Rode NT1-A نسبت به SDC هایی که من استفاده می کنم (cemc6، sm81) می تواند در رده پایین ترش بد شود . من واقعاً متوجه هیچ تندی در میانه یا ارتفاع بالا نیستم که دیگران از آن صحبت می کنند. میانه های بالایی وجود دارد، اما من هرگز آن را حتی با فشرده سازی، خشن ندیدم. من از آن در اکثر صداهای زنانه استفاده نمی کنم،. من عاشق نویز کم و ویژگی های حساسیت بالای این میکروفون هستم، زیرا منابع بی صدا زیادی مانند گیتار سبک انگشتی و خواننده/ترانه سرایان سولو را ضبط می کنم. من اخیراً یک مقابسه سیستماتیک روی چندین میکروفون صوتی (محدوده 200 تا 600 دلار) با هر یک از چندین پری امپ (225 تا 550 دلار برای هر کانال) انجام دادم تا بهترین پیش برای هر میکروفون را پیدا کنم. میکروفن استودیویی رود Rode NT1-A با Sytek MPX-4Aii یک ترکیب بی‌نظیر برای آوازهای مردانه بود.

میکروفن استودیویی رود Rode NT1-A یک میکروفون کندانسور کاردیوئیدی ارزان قیمت است که هدف آن مهندس صدا و نوازنده خانگی جدید است. میکروفون همراه با شاک، فیلتر پاپ و کابل XLR  عرضه می شود.بسته RRP معمولی آن حدود 160 پوند، میکروفن استودیویی رود Rode NT1-A یک میکروفون با صدای شفاف است و من شخصاً از آن برای vocal خوانندگان متال/راک، خواننده / ترانه سراها و صدا بر روی کار استفاده کرده ام، همچنین از آن برای ضبط گیتار آکوستیک استفاده کرده ام. برای همه این کاربردها بسیار خوب است و با یک گیتار آکوستیک صدای خوبی دارد. برای گیتارهای زیبا و وکال/با دادن صدایی روان و زیبا به خوانندگان راک، بهتر اجرا می شود، اما با مقدار مناسب EQ و سایر افکت های دلخواه می توانید نتایج عالی به دست آورید که همه  را خوشحال می کند.

منبع خبر